Na konsultacji pokazałem w jaki sposób włączyć wiadomość w sklepie, widoczną na pasku na każdej stronie witryny.

Na konsultacji pokazałem w jaki sposób włączyć wiadomość w sklepie, widoczną na pasku na każdej stronie witryny.
Zdarza się, że dane które są wprowadzane przez formularze ze stron internetowych chcielibyśmy w jakiś sposób przeanalizować. Jesli danych nie ma dużo, to radzimy sobie na bieżąco. Jednak kiedy jest już więcej, na przykład kilkadziesiąt, wygodniej jest je przeanalizować w arkuszu kalkulacyjnym. O tym właśnie opowiadam na wideo.
Sprawdzanie czy reklama się opłaca trzeba regularnie robić. Nigdy nie możesz zakładać, że reklama zawsze będzie się opłacać.
Pokażę jak stworzyć formularz pobrania poradnika, który będzie uzupełniony dodatkowym wyborem, który pozwoli lepiej określić grupę docelową.
Na blogu opowiadałem o zasadach tworzenia Landing Page, czyli o Wyciskaczy. Pojawiło się pytanie odnośnie zastosowania tych stron, czyli kiedy i jak można to wykorzystać. Więc postanowiłem trochę warsztatowo o tym jeszcze opowiedzieć.
Prezentuję kilka przydatnych witryn skąd można pobrać zdjęcia do użycia na stronie internetowej, do slajdera i nie tylko.
Na blogu opublikowałem nagranie wyjaśniające jak różne cele mają różne rodzaje stron internetowych. Wszyscy powinniśmy mieć różne strony do różnych celów, tak jak w domu mamy różne meble do różnych zastosowań. Warto więc czasem przyjrzeć się naszym stronom, czy na pewno one są tak zaprojektowane, że realizują cele, które powinny spełniać. Zróbmy więc taką przykładową […]
Zrobiłem analizę strony, która została dostosowana też do smartfonów. Przy tej okazji chcę powiedzieć o paru rzeczach, które mogą się przydać, kiedy sprawdzanie stronę pod kątem wyświetlania na urządzeniach mobilnych.
Pewna firma oferuje reklamę w Google, z możliwością konsultacji i pomocy, również na urządzenia mobilne, z dostępem do statystyk, za kwotę trochę ponad 300 zł. Zapłacone raz, a reklama będzie dożywotnio. Czy to możliwe?
Przedstawiam 5 rzeczy, które sprawdziły się najbardziej w ostatnim roku.
Przedstawiam 5 sposobów na zorientowanie się co odwiedzających twoje strony internetowe aktualnie potrzebują.
P | W | Ś | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
« lis | ||||||
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |