Zdarzyło ci się, że mimo, iż do sklepu dodane były zdjęcia bardzo dobrej jakości, wyświetlały się bardzo kiepsko?
Sprawdź ustawienia Własnego Sklepu.
Idź do Kokpit>Własny sklep>Ustawienia>Katalog
Domyślne wymiary obrazków w sklepie są bardzo małe.
Jeżeli te wymiary odbiegają znacznie od rzeczywiście wyświetlanych obrazków ich jakość będzie bardzo słaba.
Dzieje się tak dlatego, że system pomniejsza obrazki do wymiarów, które nakazują mu ustawienia Własnego Sklepu (tracąc przy tym ich jakość) a następnie rozciąga je do pierwotnych wymiarów.
Należy zatem sprawdzić jakie są wymiary obrazków produktów które chcemy wyświetlić i dopasować ustawienia we Własnym Sklepie do tych wymiarów:
Następnie trzeba jeszcze zregenerować miniaturki.
W tym celu idź do: Kokpit>Narzędzia>Regen. thumbnails*
*Jeśli nie widzisz tej opcji w swoim kokpicie skontaktuj się z nami.
Następnie kliknij “Regenerate All Thumbnails”.
Do wstawiania do Własnego Sklepu rekomendujemy zdjęcia zapisane formacie .jpg w bardzo dobrej jakości (300dpi), lub zdjęcia zapisane w formacie .png, który jest formatem kompresji bezstratnej, dzięki czemu zdjęcia można nawet kilkukrotnie powiększać i pomniejszać, nie tracąc przy tym na jakości.