Bogdan Semmler

  • MiniaturaMoim zdaniem pojawił się ważny sygnał, że nazwy domen z polskimi literami mogą być niedługo coraz bardziej popularne. Wynika to z tego, że oficjalnie zostały wprowadzone do rejestracji końcówki domen zawierające […]

  • MiniaturaJeśli w Kokpicie Własnych Stron zniknęło ci menu, które było dotąd po lewej stronie, sprawdź czy czasem nie zostało ono zwinięte. Pokazuję to i wyjaśniam na instrukcji.

    !–more–[hana-flv-player […]

  • MiniaturaDo śledzenia skuteczności reklamy w AdWords mamy do dyspozycji kilka różnych sposobów. Z jednej strony najbardziej polecane jest śledzenie konwersji w Google Analytics. Jednak nie zawsze można z tego łatwo […]

  • Na tym wideo kontynuuję temat sposobu na napisanie artykułu, który potencjalni klienci będą chcieli czytać i który przyciągnie ci dodatkowy ruch na strony. Oto praktyczny warsztat, krok po kroku, jak takie […]

  • MiniaturaPowinieneś już wiedzieć, że pisanie artykułów jest niezmiernie ważne. Ważne z punktu widzenia pozycjonowania, ale również z punktu widzenia sprzedaży. Często jednak jest problem o czym pisać i jak pisać, aby […]

  • Na Własnych Stronach, jeśli korzystasz z jednego wyskakującego okienka, możesz ustawić kilka parametrów, od których zależeć będzie to, kiedy pojawi się takie okienko:

    Liczba stron które musi otworzyć użytkownik, zanim zostanie wyświetlony komunikat.
    Opóźnienie, zanim zostanie wyświetlony komunikat.
    Czas powtórzenia.

    Jak korzystać z tych ustawień wyjaśniam na nagraniu z konsultacji.

    [hana-flv-player video=”http://edu.spint.pl/klienter/2013-11-28-Konsultacja-Klientera-4FlBip8/2013-11-28-Konsultacja-Klientera-14.mp4″ width=”662″ height=”372″ description=”Czy można sprawdzić ile osób ze strony przeszło na aukcję na Allegro” player=”5″ autoload=”true” autoplay=”false” loop=”false” autorewind=”true” /]

    Te ustawienia znajdują się w “Klienter+”(lub “Ustawienia Klientera”)/”Wyskakujące okienko”.

  • Przy okazji pytania o to, czy można sprawdzić ile osób ze strony przeszło na aukcję na Allegro, pokazałem w jaki ciekawy wizualny sposób można przejrzeć kliknięcia w poszczególne linki na stronie. Oto tzw. […]

  • MiniaturaReklama w Google AdWords jest bardzo dobrym sposobem na pozyskanie ruchu. Ale nie zawsze. Oto kilka punktów, kiedy warto skorzystać z tej formy promocji. Sprawdź czy jesteś gotów, czy też lepiej się najpierw […]

  • Połączenie sklepu i stron internetowych w jedno daje ogromne możliwości automatycznego wyświetlania informacji o produktach na przykład na blogi i z blogu na stronach produktów. Na tej instrukcji pokazuję w jaki […]

  • Na niektórych stronach na Faceboooku wyświetlana jest mapka. Niestety wyświetlenie tej mapki zależy od rodzaju strony jaka została na początku założona.

    !–more–[hana-flv-player […]

  • MiniaturaJeśli chcesz mieć takie efekty jakich oczekujesz, musisz robić to co trzeba. Wydaje się, że wiemy już coś jak robić i to wystarczy. Ale jednak ciągle tego nie robimy. A może jednak to co robimy, robimy […]

  • Jeśli wykorzystujesz automatyczny sposób tworzenia slajdów w oparciu o wpisy, to oszczędzasz czas, bo każdy slajd tworzony jest automatycznie (jest to tak zwany tryb slajdów Magazyn). Jednak aby jakość slajdu była zadowalająca, musisz stosować we wpisach obrazki odpowiednich rozmiarów i odpowiedniej jakości. Na nagraniu pokazuję jak poprawić wyświetlające się automatycznie slajdy.

    [hana-flv-player video=”http://edu.spint.pl/klienter/2013-12-12-Konsultacja-Klientera-nxkmxkmxklmx/203-12-12-Konsultacja-Klientera-5.mp4″ width=”662″ height=”372″ description=”Jak poprawić automatycznie zdjęcia na slajderze?” player=”5″ autoload=”true” autoplay=”false” loop=”false” autorewind=”true” /]

  • Jeśli za pomocą autorespondera chcesz wysyłać e-maile tylko do wybranej grupy docelowej, np. tylko do odbiorców hurtowych, to musisz do tego stworzyć osobną listę mailingową. Jak to zrobić, pokazuję na wideo na […]

  • Na tym wideo omawiam różne sprawy odnośnie Własnego Sklepu, o które zostałem zapytany:

    Jak wyłączyć produkt że sprzedaży, żeby nie wyświetlał się na stronie?
    Napisała do mnie klientka, że próbowała wpisać […]

  • W Google Analytics najczęściej korzystamy ze statystykami odwiedzin. To bezpłatne narzędzie Google zawiera jednak znacznie więcej funkcji, jeśli tylko wie się jak je zainstalować na swojej stronie, jak również jak z nich korzystać.

    Jeśli masz sklep internetowy to w ramach statystyk w Google Analytics warto korzystać z tzw. Statystyk E-commerce. Dzięki temu bezpośrednio w Analytics będziesz widzieć dokładnie które produkty i w jakiej ilości się sprzedają. Dowiesz się skąd się biorą klienci.

    Każdy użytkownik Klientera otrzymuje gotową konfigurację Statystyk E-commerce ze swoim Własnym Sklepem. Z niniejszego wideo dowiesz się jakie dane pokazują statystyki.

    [hana-flv-player video=”http://edu.spint.pl/klienter/2013-12-12-Konsultacja-Klientera-nxkmxkmxklmx/203-12-12-Konsultacja-Klientera-1.mp4″ width=”662″ height=”372″ description=”Statystyki E-commerce” player=”5″ autoload=”true” autoplay=”false” loop=”false” autorewind=”true” /]

    Jeśli w swoim Google Analytics nie masz jeszcze dostępu do Statystyk E-commerce, to zgłoś to nam, a bezpłatnie Ci je podłączymy.

  • Jeśli sprzedajesz zarówno do klientów indywidualnych, jak i hurtowych, powinieneś na swojej stronie zaplanować oddzielne ścieżki podążania. Zacznij od osobnych list na autoresponderze.

    Odbiorcom hurtowym możesz […]

  • We Własnym Sklepie możesz generować różnego rodzaju kupony rabatowe. Możesz dowolnie konfigurować obniżkę za pomocą kuponu, na przykład:

    niższa cena o pewną wartość
    niższa cena o określony procent
    darmowa wysyłka
    itp.

    Na nagraniu pokazuję, gdzie się ustawia poszczególne opcje kuponów rabatowych.

    [hana-flv-player video=”http://edu.spint.pl/klienter/2013-12-19-Konsultacja-Klientera-GM5j0Nc3/2013-12-19-Konsultacja-Klientera-11.mp4″ width=”662″ height=”372″ description=”Ustawienia rabatów w sklepie” player=”5″ autoload=”true” autoplay=”false” loop=”false” autorewind=”true” /]

  • Jeśli dodany obrazek kategorii w sklepie lub obrazek produktu uważasz, że wyświetla się za mały, sprawdź czy czasem obrazek nie ma niepotrzebnego dodatkowego tła.

    Na instrukcji przedstawiam w jaki sposób temu […]

  • Jeśli zdarzyło ci się, że przycisk wygenerowany za pomocą kodu “button” nie działa poprawnie, sprawdź czy kod jest na pewno poprawny. Na przykład czy są spacje między opcjami przycisku.

    Na wideo przedstawiam […]

  • MiniaturaSlajdy na stronie można wyświetlać przede wszystkim na dwa sposoby:

    Automatycznie na podstawie wybranych wpisów
    Stałe slajdy, z ręcznie stworzoną zawartością.

    Na instrukcji pokazuję jak zmienić sposób […]

  • Załaduj więcej

Zaprojektowane przez Klienter.pl

Przejdź do paska narzędzi