-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Jak zintegrować sklep WooCommerce z Baselinkerem 3 lata, 7 miesięcy temu
Połączenie sklepu internetowego z Baselinkerem sprawia, że wystawianie ofert na Allegro, eBay i innych serwisach zewnętrznych (też Amazon) staje się bardzo proste. Po prostu oferty z twojego sklepu są automa[…]
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Jak zmienić nazwy pól w formularzu Divi zapisu na listę autorespondera? 4 lata, 2 miesiące temu
Jeśli chcesz zmienić domyślną nazwę pola “Nazwa” na “Imię” w formularzu Divi, który zapisuje na listę autorespondera możesz to zrobić w ustawieniach formularza.
W tym celu w sekcji “Pola” musisz wyłączyć[…]
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Nazwa konta na Instagramie 4 lata, 2 miesiące temu
Dzięki dzisiejszej konsultacji i pytaniu o Instagram odkryłem, że na Instagramie nie wolno używać w nazwie adresów internetowych.
To oznacza, że jeśli udało Ci się założyć konto na Instagramie z końcówką .pl[…]
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Rozszerzenia do tworzenia reguł obniżek (promocji) 4 lata, 4 miesiące temu
Ręczne wprowadzanie zmiany cen w przypadku promocji wybranych produktów może być czasem bardzo uciążliwe, szczególnie jeśli dotyczy to dużej liczby produktów oraz robimy to często. W takiej sytuacji z pomocą prz[…]
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Dlaczego w kategorii produktów nie widać wszystkich produktów? 4 lata, 6 miesięcy temu
Dostałem takie zgłoszenie:
Wprowadziłam nową podkategorię. Zaznaczyłam w każdym produkcje z tej podkategorii, że ma być w tej podkategorii. Po wszystkim sprawdziłam jak to wygląda w tejże podkategori[…]
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Edycja wiadomości z linkiem potwierdzenia zapisania na listę w MailChimp 4 lata, 7 miesięcy temu
Jedną z najtrudniejszych do odnalezienia opcji w MailChimp jest edycja wiadomości z linkiem potwierdzenia zapisania na listę. Jest to bowiem ukryte w bardzo nieintuicyjnym miejscu – w edycji “formularza” za[…]
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Zegar odliczający czas do zakończenia promocji 4 lata, 11 miesięcy temu
Powstał pomysł, aby odliczać czas do zakończenia promocji.
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Formatowanie newslettera w MailPoet 4 lata, 11 miesięcy temu
Oto w jaki sposób formatować newsletter w MailPoet.
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Dodanie nowej usługi lub produktu do menu 4 lata, 11 miesięcy temu
Czasami chcesz dodać nową usługę lub produkt do menu strony.
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Jak włączyć wiadomość w sklepie? 5 lat temu
Na konsultacji pokazałem w jaki sposób włączyć wiadomość w sklepie, widoczną na pasku na każdej stronie witryny.
Instrukcja odnosi się jednak tylko do wcześniejszej wersji WooCommerce, w której taki pasek wyświetlał się na górze witryny. Poniżej wyjaśniam w jaki sposób zrobić to w nowszej wersji, za pomocą tzw. Personalizacji, gdzie pasek wyświetla się na dole witryny.
W opcję Personalizacji można wejść klikając w Panelu administracyjnym WordPress w sekcji Wygląd w Personalizacja lub w przypadku motywów w Divi w sekcji Divi i Stylista tematów. Ewentualnie można to zrobić też dopisując w przeglądarce za adresem swojej domeny
/wp-admin/customize.php?et_customizer_option_set=theme
Wyświetli się wówczas tego typu strona jak poniżej.
Następnie należy kliknąć w WooCommerce, a potem Wiadomość w sklepie.
Pojawi się wówczas możliwość wpisania dowolnego tekstu, a nawet kodu HTML (jak poniżej). Wprowadzony tu tekst lub kod HTML zostanie wyświetlony na pasku na dole ekranu.
Jeśli ktoś chce skorzystać z podane powyżej przykładu, to podaję wpisany tam kod HTML, który częściowo pogrubia niektóre fragmenty tekstu za pomocą znaczników
<strong>
.
<strong>25% taniej na Black Friday</strong> - wpisz w koszyku kupon rabatowy <strong>BF25</strong>
Aby wprowadzona wiadomość się wyświetlała opcja “WŁĄCZ WIADOMOŚĆ W SKLEPIE” musi być zaznaczona haczykiem. Na koniec należy oczywiście kliknąć w przycisk Opublikuj, aby wprowadzone zmiany się zapisały.Przy okazji pokazuję też w jaki sposób można ustawić automatyczne wyłączenie wyświetlania wiadomości w sklepie. W tym celu należy odkliknąć opcję “WŁĄCZ WIADOMOŚĆ W SKLEPIE” i następnie kliknąć na koło zębate obok przycisku Opublikuj. Pojawią się wówczas opcje ustawienia czasu.
Należy wybrać Zaplanuj oraz wprowadzić dzień i godzinę wyłączenia. Uwaga – najpierw sugerujemy zmienić rok, potem miesiąc, a na końcu dopiero dzień, bo inaczej może nie udać się wprowadzenie odpowiedniego dnia. Na końcu należy kliknąć na przycisk Zaplanuj, który pojawi się w miejscu wcześniejszego przycisku Opublikuj.
Niestety zmiany mogą same się nie pojawić ustawionego dnia i godziny. Koniecznie bowiem może okazać się wejście na stronę ustawień. Jeśli po ustalonym czasie wejdziesz na adres twojadomena/wp-admin/customize.php, to wówczas na pewno pojawi się komunikat jak na obrazku poniżej.
Dopiero to oznacza, że zmiany zostały wprowadzone.
W praktyce więc warto wcześniej przetestować czy na twojej instalacji WordPress motyw będzie się automatycznie aktualizował w ustawionym czasie.
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Jak sprawdzić czy reklama AdWords się opłaca? 5 lat, 4 miesiące temu
Sprawdzanie czy reklama się opłaca trzeba regularnie robić. Nigdy nie możesz zakładać, że reklama zawsze będzie się opłacać.
Na filmie pokazuję w jaki sposób wyliczyć opłacalność dalszego inwestowania w reklamę, kiedy już wydałeś jakieś pieniądze i nie jesteś pewien, czy to kontynuować.
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Dożywotnia reklama w Google AdWords 5 lat, 4 miesiące temu
Pewna firma oferuje reklamę w Google, z możliwością konsultacji i pomocy, również na urządzenia mobilne, z dostępem do statystyk, za kwotę trochę ponad 300 zł. Zapłacone raz, a reklama będzie dożywotnio. Czy to możliwe?
Odpowiedziałem na tym wideo.
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Jak określić wymagania, potrzeby i preferencje użytkowników? 5 lat, 4 miesiące temu
Przedstawiam 5 sposobów na zorientowanie się co odwiedzających twoje strony internetowe aktualnie potrzebują.
Czego szukają odwiedzający Twoją witrynę?
→ sprawdź w Google Search Console
Które treści użytkownicy lubią najbardziej i najmniej?
→ sprawdź w Google Analytics współczynnik odrzuceń i czas wyświetleń
Czy treści na stronach są dopasowane do tego co szukają?
→ sprawdź w Google Analytics frazy które wyszukują użytkownicy
Co Twoi użytkownicy myślą?
→ dodaj ankietę za pomocą hotjar
Na co użytkownicy zwracają uwagę?
→ stosuj testy A/B
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Jak dzięki PayPal zaoferować bezpłatny zwrot kosztów odesłania? 6 lat temu
Klienci płacący przez PayPal mają atrakcyjną możliwość uzyskania ewentualnie zwrotu kosztów odesłania. Może to być element zachęcający klientów do zakupów w twoim sklepie. Zobacz więc jak to można wdrożyć.
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Strategi pozyskiwania klientów na usługi za pomocą stron internetowych 6 lat temu
Usługi sprzedaje się w internecie nieco inaczej niż produkty fizyczne. Na nagraniu przybliżam podstawową strategię sprzedaży usług za pomocą Klientera.
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Jak ukryć produkty w sklepie? 6 lat, 1 miesiąc temu
Jeśli nie chcesz, aby produkty, których nie ma na stanie, nie wyświetlały się w sklepie, obejrzyj koniecznie to nagranie.
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Kiedy mogą być potrzebne dodatkowe strony wyszukiwania? 6 lat, 1 miesiąc temu
Na tym prawie pół godzinnym nagraniu pokazuję różne metody na prezentowanie nowych produktów w sklepie.
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Jak dodać przewijaną planszę, czyli slajder w Divi 6 lat, 1 miesiąc temu
Pokażę w jaki sposób można dodać slajder w edytorze Divi.
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Jak dodać nowe podobne treści na stronie w Divi? 6 lat, 2 miesiące temu
W edytorze Divi możesz łatwo skopiować i użyć te same elementy wielokrotnie.
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Raty PayU w każdym sklepi 6 lat, 2 miesiące temu
Sprzedaż na raty możesz wdrożyć w każdym sklepie. Wystarczy, że masz włączone płatności PayU oraz wprowadzić odpowiednie ustawienia, które pokazuję na nagraniu.
- Załaduj więcej