-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, RODO dla sprzedawców internetowych 6 lat, 7 miesięcy temu
Poznaj 8 elementów, które powinieneś wykonać, aby dostosować swoją działalność sprzedawcy internetowego do przepisów RODO.
Zachęcam do skorzystania z Arkusza do opisania procesów przetwarzania danych osobowych ([…]
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Dodanie PayPal do sklepu 6 lat, 9 miesięcy temu
Tu się dowiesz jak włącza się PayPal w sklepie internetowym.
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Ikony klikalne w Divi 6 lat, 9 miesięcy temu
Jeśli chcesz aby w Divi ikonki były klikalne, to obejrzyj to nagranie.
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Edycja stron w kreatorze graficznym Divi 6 lat, 11 miesięcy temu
Wdrażamy w Klienterze nowy motyw graficzny Divi. Oto podstawowe informacje czym ten motyw się charakteryzuje.
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Darmowe ikonki na stronę internetową 6 lat, 11 miesięcy temu
Potrzebujesz ikonki na stronę?
Wykorzystaj https://flaticon.com/ .
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Pixabay – źródło zdjęć na nowe strony internetowe 6 lat, 11 miesięcy temu
Potrzebujesz duże zdjęcia wysokiej jakości?
Wykorzystaj https://pixabay.com/pl/ .
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Generator logo, czyli jak szybko mieć logo 6 lat, 11 miesięcy temu
Oto w jaki sposób szybko możesz zrobić sobie logo.
Wykorzystaj flamingtext.com .
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Gdzie wykorzystujemy grafikę na stronach www? 6 lat, 11 miesięcy temu
Czy zdajesz sobie sprawę, gdzie wykorzystujemy grafikę na stronach internetowych?
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Pixel Facebooka 7 lat, 1 miesiąc temu
Przybyliżam o co chodzi z tym pixelem Facebooka.
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, HTTPS i SSL, czyli szyfrowanie stron 7 lat, 1 miesiąc temu
Wyjaśniam pojęcia związane z szyfrowaniem stron oraz wskazuję kiedy nalezy z nich korzystać.
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Opinie w Google 7 lat, 1 miesiąc temu
Jak umieścić opinie z Google na swojej stronie.
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Wskaźniki jakości klientów 7 lat, 2 miesiące temu
Oto moje ulubione wskaźniki w sprzedaży internetowej.
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Wskażniki konwersji 7 lat, 3 miesiące temu
Oto jak wyliczyć wskaźnik konwersji.
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Wskażniki świadomości marki 7 lat, 4 miesiące temu
Oto w jaki sposób za pomoca statystyk można sprawdzić na ile Twoja marka jest popularna.
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Marketing wydarzeń 7 lat, 4 miesiące temu
Wydarzenia na Facebooku można wykorzystać marketingowo.
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Jak odkryć nową niszę? 7 lat, 4 miesiące temu
Przedstawiam na przykładzie w jaki sposób można odkryć nową niszę.
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Jak pobrać do arkusza dane z formularzy? 7 lat, 6 miesięcy temu
Zdarza się, że dane które są wprowadzane przez formularze ze stron internetowych chcielibyśmy w jakiś sposób przeanalizować. Jesli danych nie ma dużo, to radzimy sobie na bieżąco. Jednak kiedy jest już więcej, na przykład kilkadziesiąt, wygodniej jest je przeanalizować w arkuszu kalkulacyjnym. O tym właśnie opowiadam na wideo.
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Jak dodać formularz pobrania poradnika z dodatkowym wyborem (np. miasta) 7 lat, 7 miesięcy temu
Pokażę jak stworzyć formularz pobrania poradnika, który będzie uzupełniony dodatkowym wyborem, który pozwoli lepiej określić grupę docelową.
Jeżeli oferujemy coś użytkownikom stron internetowych, gdzie muszą się zapisać, może być tak, że nie wszyscy jednak są naszymi potencjalnymi klientami.
Na wideo dowiesz się więcej oraz zobaczysz jak to technicznie wykonać za pomocą MailPoet.
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Zastosowania Landing Page 7 lat, 8 miesięcy temu
Na blogu opowiadałem o zasadach tworzenia Landing Page, czyli o Wyciskaczy. Pojawiło się pytanie odnośnie zastosowania tych stron, czyli kiedy i jak można to wykorzystać. Więc postanowiłem trochę warsztatowo o tym jeszcze opowiedzieć.
-
Mirek Szmajda dodał(a) nowy wpis, Analiza stron internetowych pod kątem celów witryny oferującej usługi 7 lat, 8 miesięcy temu
Na blogu opublikowałem nagranie wyjaśniające jak różne cele mają różne rodzaje stron internetowych. Wszyscy powinniśmy mieć różne strony do różnych celów, tak jak w domu mamy różne meble do różnych zastosowań. Warto więc czasem przyjrzeć się naszym stronom, czy na pewno one są tak zaprojektowane, że realizują cele, które powinny spełniać. Zróbmy więc taką przykładową analizę witryny, przyglądając się jej różnym stronom.
- Załaduj więcej