Spotkania na żywo on-line w Klubie Wsparcia Klientera odbywają się co tydzień.
W czwartki od godz. 10 prowadzone są konsultacje, w trakcie których nie tylko pokazywane są konkretne czynności marketingowe i techniczne, ale również często od razu wykonywane na stronach i za pomocą narzędzi użytkowników Klientera. Każde spotkanie trwa około 2 godzin, generalnie aż do wyczerpania problemów i pytań użytkowników Klientera i uczestników spotkania. Link do wejścia na spotkanie znajduje się w Klubie Wsparcia Klientera.
Czasami prowadzone są również dodatkowe spotkania tematyczne. Dokładny kalendarz wszystkich spotkań znajduje się w Klubie Wsparcia Klientera.
Od czasu do czasuprowadzony jest też webinar prezentujący nowe sposoby na pozyskiwanie klientów z internetu. Członkowie Klubu mogą brać aktywny udział, zadawać pytania i uzyskiwać indywidualną pomoc. Na to spotkanie mogą przyjść również goście niekorzystający jeszcze z Klientera. Udział w spotkaniu wymaga bezpłatnej rejestracji tutaj.
Wszystkie spotkania są nagrywane, a nagrania udostępniane członkom Klubu Klientera.