Dostałem takie zgłoszenie: Wprowadziłam nową podkategorię. Zaznaczyłam w każdym produkcje z tej podkategorii, że ma być w tej podkategorii. Po wszystkim sprawdziłam jak to wygląda w tejże podkategorii w sklepie i jakież było moje zdziwienie jak zobaczyłam tam tylko jeden produkt. Nie wiem dlaczego tak się stało. Muszę przyznać, że problem wydał mi się bardzo […]
Jak zintegrować sklep WooCommerce z Baselinkerem
Połączenie sklepu internetowego z Baselinkerem sprawia, że wystawianie ofert na Allegro, eBay i innych serwisach zewnętrznych (też Amazon) staje się bardzo proste. Po prostu oferty z twojego sklepu są automatycznie pobierane. Dodatkowo mogą być też uwzględniane stany magazynowe, co jest bardzo ważne, aby utrzymywać spójność we wszystkich miejscach, w których sprzedajesz i kiedy trzeba oferta […]
Jak zmienić nazwy pól w formularzu Divi zapisu na listę autorespondera?
Jeśli chcesz zmienić domyślną nazwę pola “Nazwa” na “Imię” w formularzu Divi, który zapisuje na listę autorespondera możesz to zrobić w ustawieniach formularza. W tym celu w sekcji “Pola” musisz wyłączyć opcję “Nazwa”. Jeśli jednak chcesz zmienić również nazwy pozostałych pól i ewentualnie również inaczej jeszcze nazwać pole z nazwą/imieniem, to musisz już to zrobić […]
Nazwa konta na Instagramie
Dzięki dzisiejszej konsultacji i pytaniu o Instagram odkryłem, że na Instagramie nie wolno używać w nazwie adresów internetowych. To oznacza, że jeśli udało Ci się założyć konto na Instagramie z końcówką .pl, to powinieneś ją jednak zmienić. Tu jest regulamin: https://help.instagram.com/581066165581870 Jest tam zdanie: Nie można wykorzystywać w swojej nazwie użytkownika nazwy domeny ani adresu […]
Rozszerzenia do tworzenia reguł obniżek (promocji)
Ręczne wprowadzanie zmiany cen w przypadku promocji wybranych produktów może być czasem bardzo uciążliwe, szczególnie jeśli dotyczy to dużej liczby produktów oraz robimy to często. W takiej sytuacji z pomocą przychodzą nam dodatkowe rozszerzenia, które umożliwiają nam tworzenie reguł i zastosowanie obniżek dla dowolnej liczby produktów dosłownie jednym kliknięciem. Przedstawiam 4 przetestowane w wersjach bezpłatnych […]
Edycja wiadomości z linkiem potwierdzenia zapisania na listę w MailChimp
Jedną z najtrudniejszych do odnalezienia opcji w MailChimp jest edycja wiadomości z linkiem potwierdzenia zapisania na listę. Jest to bowiem ukryte w bardzo nieintuicyjnym miejscu – w edycji “formularza” zapisu. Najpierw musisz wybrać “Audience“.Następnie z listy rozwijalnej po prawej stronie wybierz “Signup Forms”Przy opcji “Form builder” kliknij przycisk “Select”.Teraz rozwiń listę “Form and response emails” […]
Jak włączyć wiadomość w sklepie?
Na konsultacji pokazałem w jaki sposób włączyć wiadomość w sklepie, widoczną na pasku na każdej stronie witryny. (więcej…)
Jak dzięki PayPal zaoferować bezpłatny zwrot kosztów odesłania?
Klienci płacący przez PayPal mają atrakcyjną możliwość uzyskania ewentualnie zwrotu kosztów odesłania. Może to być element zachęcający klientów do zakupów w twoim sklepie. Zobacz więc jak to można wdrożyć.
Strategi pozyskiwania klientów na usługi za pomocą stron internetowych
Usługi sprzedaje się w internecie nieco inaczej niż produkty fizyczne. Na nagraniu przybliżam podstawową strategię sprzedaży usług za pomocą Klientera.
Kiedy mogą być potrzebne dodatkowe strony wyszukiwania?
Na tym prawie pół godzinnym nagraniu pokazuję różne metody na prezentowanie nowych produktów w sklepie.