Widoczność w katalogu

Dlaczego w kategorii produktów nie widać wszystkich produktów?

Dostałem takie zgłoszenie: Wprowadziłam nową podkategorię. Zaznaczyłam w każdym produkcje z tej podkategorii, że ma być w tej podkategorii. Po wszystkim sprawdziłam jak to wygląda w tejże podkategorii w sklepie i jakież było moje zdziwienie jak zobaczyłam tam tylko jeden produkt. Nie wiem dlaczego tak się stało. Muszę przyznać, że problem wydał mi się bardzo […]

Czytaj dalej 0
Integracja Baselinkera z WooCommerce REST API

Jak zintegrować sklep WooCommerce z Baselinkerem

Połączenie sklepu internetowego z Baselinkerem sprawia, że wystawianie ofert na Allegro, eBay i innych serwisach zewnętrznych (też Amazon) staje się bardzo proste. Po prostu oferty z twojego sklepu są automatycznie pobierane. Dodatkowo mogą być też uwzględniane stany magazynowe, co jest bardzo ważne, aby utrzymywać spójność we wszystkich miejscach, w których sprzedajesz i kiedy trzeba oferta […]

Czytaj dalej 0

Jak zmienić nazwy pól w formularzu Divi zapisu na listę autorespondera?

Jeśli chcesz zmienić domyślną nazwę pola “Nazwa” na “Imię” w formularzu Divi, który zapisuje na listę autorespondera możesz to zrobić w ustawieniach formularza. W tym celu w sekcji “Pola” musisz wyłączyć opcję “Nazwa”. Jeśli jednak chcesz zmienić również nazwy pozostałych pól i ewentualnie również inaczej jeszcze nazwać pole z nazwą/imieniem, to musisz już to zrobić […]

Czytaj dalej 0
Marketing w internecie

Nazwa konta na Instagramie

Dzięki dzisiejszej konsultacji i pytaniu o Instagram odkryłem, że na Instagramie nie wolno używać w nazwie adresów internetowych. To oznacza, że jeśli udało Ci się założyć konto na Instagramie z końcówką .pl, to powinieneś ją jednak zmienić. Tu jest regulamin: https://help.instagram.com/581066165581870 Jest tam zdanie:  Nie można wykorzystywać w swojej nazwie użytkownika nazwy domeny ani adresu […]

Czytaj dalej 0
Dynamic Pricing With Discount Rules for WooCommerce

Rozszerzenia do tworzenia reguł obniżek (promocji)

Ręczne wprowadzanie zmiany cen w przypadku promocji wybranych produktów może być czasem bardzo uciążliwe, szczególnie jeśli dotyczy to dużej liczby produktów oraz robimy to często. W takiej sytuacji z pomocą przychodzą nam dodatkowe rozszerzenia, które umożliwiają nam tworzenie reguł i zastosowanie obniżek dla dowolnej liczby produktów dosłownie jednym kliknięciem. Przedstawiam 4 przetestowane w wersjach bezpłatnych […]

Czytaj dalej 0
Opt-in confirmation email

Edycja wiadomości z linkiem potwierdzenia zapisania na listę w MailChimp

Jedną z najtrudniejszych do odnalezienia opcji w MailChimp jest edycja wiadomości z linkiem potwierdzenia zapisania na listę. Jest to bowiem ukryte w bardzo nieintuicyjnym miejscu – w edycji “formularza” zapisu. Najpierw musisz wybrać “Audience“.Następnie z listy rozwijalnej po prawej stronie wybierz “Signup Forms”Przy opcji “Form builder” kliknij przycisk “Select”.Teraz rozwiń listę “Form and response emails” […]

Czytaj dalej 0

Zaprojektowane przez Klienter.pl

Przejdź do paska narzędzi