Najnowsze
Co jest lepsze dla sprzedawcy internetowego – smartfon czy tablet?
W tym materiale wideo przedstawiono porównanie pomiędzy smartfonem, a tabletem. Opisano w nim wady i zalety obu rodzajów urządzeń w kontekście możliwości wykorzystania przez sprzedawców internetowych. (więcej…)
Odpowiedz na najważniejsze pytania użytkowników chcących dokonać zakupu
Na tym wideo przedstawione zostało jakie są najważniejsze pytania użytkowników chcących dokonać zakupu, na które należy odpowiedzieć na swojej witrynie. Nagranie jest kontynuacją zagadnień poruszonych na spotkaniu – Jakie są najważniejsze pytania użytkowników chcących dokonać zakupu? (więcej…)
MasterMind, czyli burza mózgów
W tym materiale wideo została przedstawiona wizja burzy mózgów, która będzie przeprowadzona wśród sprzedawców, którzy korzystają z Klientera. Burza ta będzie mieć na celu wymyślenie nowych pomysłów na usprawnienie działania prowadzonych witryn oraz poszerzenie działalności w Internecie. (więcej…)
Integracje z zewnętrznymi systemami
Na tym wideo przedstawiony został opis możliwości integracji własnej witryny z zewnętrznymi systemami, takimi jak np. Allegro, czy urządzenia mobilne. W tym materiale przedstawione zostały także problemy i zagrożenia z tym związane. (więcej…)
Dlaczego niektórzy subskrybenci są nieaktywni na liście mailingowej?
W tym materiale wideo została wyjaśniona sytuacja, gdy na naszej liście mailingowej pojawiają się subskrybenci, którzy nie są aktywni. Wideo wyjaśnia, co można zrobić w takiej sytuacji oraz co robić, aby zapobiegać takim przypadkom w przyszłości. (więcej…)
Wypisywanie z listy mailingowej
W tym materiale wideo opisany został sposób na umożliwienie klientom wypisanie się z listy mailingowej, poprzez dodanie do przychodzących do nich maili linku w stopce, który jest odpowiedzialny za akcję wypisania. (więcej…)
Kilka słów o affiliamarketingu, czyli marketingu partnerskim
Na tym wideo przedstawiony został zarys koncepcji affiliamarketingu, czyli marketingu partnerskiego, opartego o współpracę z innymi podmiotami. Materiał pokrótce wyjaśnia, czym jest tak naprawdę affiliamarketing i czy warto go u siebie wdrożyć. (więcej…)
Jak usprawnić wezwanie do akcji klienta po przeczytaniu artykułu?
W niniejszym wideo zostały opisane sposoby na pobudzenie klienta do podjęcia akcji po przeczytaniu artykułu na Twojej witrynie. Takim bodźcem może być chociażby zachęta do kontaktowania się z nami poprzez odpowiednie informacje zamieszczone na stronie. Więcej informacji w niniejszym wideo. (więcej…)
Czy podawać godziny otwarcia swojej działalności oraz numery telefonów na witrynie?
W tym materiale wideo omówiono zagadnienie podawania na witrynie informacji na temat godzin otwarcia naszego biznesu oraz numerów telefonów. Materiał odpowiada na pytania, czy warto w ogóle podawać takie informacje oraz w jaki sposób tego typu dane zamieszczać na własnej stronie. (więcej…)
W jaki sposób promować swoją stronę Facebooka na własnej witrynie?
W tym materiale wideo przedstawione zostały różne sposoby na wypromowanie własnej strony Facebooka na swojej witrynie. (więcej…)