Najnowsze
Jak dodać automatyczne zdjęcia produktów?
Na tym wideo przedstawione zostało jak dodać automatyczne zdjęcia produktów. (więcej…)
Jak odpowiedzieć na kontrowersyjne komentarze na blogu?
Na tym wideo przedstawione zostało jak odpowiedzieć na kontrowersyjne komentarze na blogu. (więcej…)
Czy wiadomości z autorespondera zostały wysłane? Co jeśli tak?
Na tym wideo została udzielona odpowiedź na pytanie gdzie sprawdzić czy wiadomości z autorespondera zostały wysłane i co zrobić jeśli wysłaliśmy nie tą wiadomość. (więcej…)
Co to jest format wiadomości mixed?
Na tym wideo zostało wyjaśnione co to jest format wiadomości mixed. (więcej…)
Co w sytuacji gdy adres email jest nieprawidłowy?
Na tym wideo została udzielona odpowiedź na pytanie – co w sytuacji gdy adres email jest nieprawidłowy? (więcej…)
Jak korzystać z Klubis.pl
Na Klubis.pl każdego tygodnia publikujemy kilkanaście nowych instrukcji wideo na temat sprzedaży internetowej i wykorzystania do niej Klientera. W ten sposób na bieżąco powstaje potężna baza wiedzy na temat e-marketingu i e-commerce, do której w każdej chwili możesz zajrzeć i znaleźć odpowiedź na swoje pytanie lub odkryć inspirację do rozwoju swojej sprzedaży. Zobacz w jaki […]
Jak sprawdzić czy wiadomość się wysłała i jak wymusić wysłanie?
Stosując marketing e-mailowy za pomocą autorespondera sprawdzaj czy wiadomość na pewno została wysłana. Rób to szczególnie na początku, kiedy dopiero wprawiasz się w wykorzystaniu autorespondera do sprzedaży internetowej. Oto jak można sprawdzić czy wiadomość się wysłała i jak wymusić wysłanie. (więcej…)
Ustawienia darmowej wysyłki
Jest kilka sytuacji w sklepie internetowym, w których może występować darmowa wysyłka: Od pewnej wartości zamówienia pokrywasz klientowi koszty wysyłki. Koszty wysyłki wliczasz w cenę produktu i wszystkie produkty mają “darmową” wysyłkę. Klient wybiera odbiór osobisty. Sprzedajesz produkty, które nie są wysyłane i nie mają kosztów wysyłki (np. produkty wirtualne, usługi lokalne) Każdą z tych […]
Zachęcenie do pierwszego zakupu dotychczasowych klientów
Kiedy uruchamiasz swoją nową witrynę, jest to fantastyczna okazja do przypomnienia się osobom, z którymi miałeś już wcześniej jakiś kontakt. We Własnym Autoresponderze masz specjalne gotowe listy służące do wysyłki masowego mailingu z tego typu informacją. Na wideo przedstawiam co po kolei musisz zrobić aby dodać adresy email na autoresponder, dodać wiadomość i wysłać ją. […]
Dodatkowe rodzaje zaawansowanych kuponów rabatowych
Jeśli dotychczasowe metody promocji sprzedaży za pomocą kodów rabatowych są dla ciebie niewystarczające, możesz sięgnąć po bardziej zaawansowane kupony. (więcej…)