Najnowsze
Sprzedaż szkoleń stacjonarnych
Zrobiliśmy analizę witryny, której zadaniem jest sprzedaż szkoleń stacjonarnych. Na tym wideo omawiam co zrobić aby krok po kroku w końcu doprowadzić do sprzedaży tych szkoleń. Oto podsumowanie analizy. Podać co dokładnie ma być sprzedawane. Jakie dokładnie szkolenie. Sprawdzić czy jest możliwość tego kupienia i w jaki sposób. Zbadać jaki można wygenerować ruch organiczny – […]
Sprzedaż w sklepie internetowym – ułatwianie zakupów
Na wideo omawiam ważną kwestię sprzedaży w sklepie internetowym – ułatwiania zakupu klientom. Czy w twoim sklepie klienci mogą szybko dokonać zakupu, nawet bez potrzeby logowania się? (więcej…)
Sprzedaż razem usług i towarów
Przeanalizowaliśmy witrynę służącą do sprzedaży jednocześnie usług i towarów. W witrynie pojawia się już widoczny ruch. Jednak zadanie osiągnięcia coraz większego ruchu nie jest łatwe z uwagi na dość dużą konkurencję w branży. Można jednak bardzo dużo osiągnąć kontynuując to co już jest robione w witrynie oraz wprowadzając parę poprawek. (więcej…)
Jak stworzyć automatyczny newsletter z wiadomościami w HTML?
Mechanizm tworzenia newsletterów z wpisów można wykorzystać do wygodnego tworzenia wiadomości HTML na autoresponder. W ten sposób można stworzyć na przykład serię gotowych wiadomości na newsletter. Taki newsletter wysyła do wszystkich zawsze wiadomości w takiej samej z góry określonej kolejności licząc od momentu zapisania się. Czasami jest to w zupełności wystarczające. Ta metoda oszczędza tobie […]
Gdzie jest wysyłana wiadomość o zakupie? – powiadomienia e-mailowe z Własnego Sklepu
Aby nie trzeba było stale logować się do sklepu internetowego, każdy sklep powinien wysyłać do sprzedawcy powiadomienia do zamówieniach. We Własnym Sklepie możesz ustawić dowolną liczbę adresów e-mail na jakie mają być wysyłane powiadomienia. Na wideo przedstawiam gdzie to się ustawia oraz jakie jeszcze inne powiadomienia e-mailowe można skonfigurować. (więcej…)
Jak zmienić sposób wyświetlania slajdu?
Slajdy na stronie można wyświetlać przede wszystkim na dwa sposoby: Automatycznie na podstawie wybranych wpisów Stałe slajdy, z ręcznie stworzoną zawartością. Na instrukcji pokazuję jak zmienić sposób wyświetlania slajdów oraz jak zmieniać ich zawartość. (więcej…)
Nie działający przycisk
Jeśli zdarzyło ci się, że przycisk wygenerowany za pomocą kodu “button” nie działa poprawnie, sprawdź czy kod jest na pewno poprawny. Na przykład czy są spacje między opcjami przycisku. Na wideo przedstawiam taki właśnie przypadek z nie działającym przyciskiem. (więcej…)
Obrazek kategorii w sklepie wyświetla się za mały
Jeśli dodany obrazek kategorii w sklepie lub obrazek produktu uważasz, że wyświetla się za mały, sprawdź czy czasem obrazek nie ma niepotrzebnego dodatkowego tła. Na instrukcji przedstawiam w jaki sposób temu zaradzić za pomocą edytora WordPress oraz za pomocą edytora graficznego online Pixlr. (więcej…)
Ustawienia rabatów w sklepie
We Własnym Sklepie możesz generować różnego rodzaju kupony rabatowe. Możesz dowolnie konfigurować obniżkę za pomocą kuponu, na przykład: niższa cena o pewną wartość niższa cena o określony procent darmowa wysyłka itp. Na nagraniu pokazuję, gdzie się ustawia poszczególne opcje kuponów rabatowych. (więcej…)
Jakie ustawienia wprowadzić w sklepie, żeby nie pojawiała się opcja wyboru wysyłki?
Większość sprzedaży w internecie dolicza dodatkowo koszty wysyłki. Możesz jednak zrobić u siebie inaczej i doliczyć koszty wysyłki do ceny produktu. Czasem może to być ciekawa strategia przewagi konkurencyjnej. Jeśli wszystkie twoje produkty mają być bez dodatkowych kosztów wysyłki, to w sklepie wystarczy, że ustawisz zerowe koszty wysyłki. Może to na przykład ustawić tylko dla […]