Najnowsze
Jak na liście HURT wprowadzić cenniki hurtowe?
Jeśli sprzedajesz zarówno do klientów indywidualnych, jak i hurtowych, powinieneś na swojej stronie zaplanować oddzielne ścieżki podążania. Zacznij od osobnych list na autoresponderze. Odbiorcom hurtowym możesz na przykład udostępniać cennik hurtowy w postaci pliku do pobrania. W tym celu stwórz w autoresponderze listę HURT i dodaj do niej wiadomość z informacją, gdzie taki cennik można […]
Statystyki E-commerce
W Google Analytics najczęściej korzystamy ze statystykami odwiedzin. To bezpłatne narzędzie Google zawiera jednak znacznie więcej funkcji, jeśli tylko wie się jak je zainstalować na swojej stronie, jak również jak z nich korzystać. Jeśli masz sklep internetowy to w ramach statystyk w Google Analytics warto korzystać z tzw. Statystyk E-commerce. Dzięki temu bezpośrednio w Analytics […]
Różne sprawy odnośnie Własnego Sklepu
Na tym wideo omawiam różne sprawy odnośnie Własnego Sklepu, o które zostałem zapytany: Jak wyłączyć produkt że sprzedaży, żeby nie wyświetlał się na stronie? Napisała do mnie klientka, że próbowała wpisać nr NIP, ponieważ potrzebowała FV, ale nie szło wpisać. Próbowała i z kreseczkami, i bez – i nic. Ja spróbowałam i mi się wpisało. Robiłam […]
Osobna lista mailingowa do wybranej grupy docelowej
Jeśli za pomocą autorespondera chcesz wysyłać e-maile tylko do wybranej grupy docelowej, np. tylko do odbiorców hurtowych, to musisz do tego stworzyć osobną listę mailingową. Jak to zrobić, pokazuję na wideo na przykładzie tworzenia listy HURT. (więcej…)
Jak zrobić katalog produktów za pomocą stron?
Jeśli chcesz wyświetlać produkty w podobny sposób jak wpisy, możesz je dodawać jako wpisy. Tworzysz specjalną kategorię zawierającą tylko wpisy z produktami i wyłączasz w ustawieniach motywu wyświetlanie tej kategorii na stronie głównej. Jak to zrobić pokazuję na wideo. (więcej…)
Jak poprawić automatyczne zdjęcia na slajderze?
Jeśli wykorzystujesz automatyczny sposób tworzenia slajdów w oparciu o wpisy, to oszczędzasz czas, bo każdy slajd tworzony jest automatycznie (jest to tak zwany tryb slajdów Magazyn). Jednak aby jakość slajdu była zadowalająca, musisz stosować we wpisach obrazki odpowiednich rozmiarów i odpowiedniej jakości. Na nagraniu pokazuję jak poprawić wyświetlające się automatycznie slajdy. (więcej…)
Tworzenie listy na autoresponderze w celu wysyłki wiadomości do wybranej grupy klientów
Jeśli chcesz wysłać jednorazowy lub wielorazowy mailing do określonej wybranej grupy osób, możesz do tego wykorzystać Własny Autoresponder. Na przykład prowadzisz kursy i chcesz wysłać taki sam e-mail do wszystkich uczestników danego kursu. Tworzysz w tym celu osobną listę do każdej z grup. Jak to po kolei zrobić pokazuję na nagraniu. (więcej…)
Edycja obrazków w programie Paint w Windows
Chczesz coś dorysować na zdjęciu produktu lub we wpisie? Na przykład linie przekreślające wyprzedany produkt, czy też dodatkowe opisy. Takie rzeczy musisz robić za pomocą programów graficznych. Najprostszym z nich i dostępny w każdy systemie Windows jest program Paint. Na instrukcji pokazuję jak zrobić takie proste czynności w tym programie. (więcej…)
Nowa forma reklamy produktów: Google Merchant Center
Swoje produkty możesz reklamować w Google nie tylko za pomocą projektowanych przez siebie reklam, ale teraz również w formie prezentacji konkretnych modeli ze zdjęciem i ceną. Dzięki wprowadzonemu do Polski w 2013 roku Google Merchant Center możesz zintegrować swój sklep internetowy z reklamami AdWords w wynikach wyszukiwania, z wyszukiwarką Google dla e-sklepów, z Zakupami Google […]
Budowanie listy poprzez blokowanie dostępu do wybranej treści
Jeśli niektóre twoje artykuły mają dużą liczbę odwiedzi, możesz wykorzystać ich popularność do budowania listy. Przedstawiam jedną z takich metod, polegającą na tym, że ukrywasz część treści artykułu, udostępniając ją tylko tym, którzy zapiszą się (lub są już zapisani) na biuletyn. (więcej…)