Najnowsze
Jeśli zarabiasz na usługach zacznij też sprzedawać poradniki – czyli o tym jak sprzedawać pliki we Własnym Sklepie
Jeśli świadczysz jakieś usługi, to w internecie, oprócz promocji tych usług, możesz też zarabiać w sposób bardziej pasywny. Wystarczy, że stworzysz poradnik, który jest w stanie pomóc klientom samodzielnie rozwiązać niektóre problemy. Taki poradnik to może być plik tekstowy (najlepiej PDF), ale również nagranie audio lub wideo. Generalnie wszystko co da się stworzyć w postaci […]
Jeśli ktoś pisze, że nie otrzymał poradnika…
Jeśli zdarzyło ci się, że ktoś, kto zapisał się przez formularz po poradnik, pisze, że go nie otrzymał, to obejrzyj poniższe wideo. Dowiesz się co można w takiej sytuacji zrobić. (więcej…)
Wstawianie linków śledzonych w wiadomościach HTML
Przy okazji wyjaśniania co zrobić, kiedy ktoś pisze, że nie otrzymał poradnika, padło pytanie o śledzenie linków w wiadomościach HTML. W wiadomości tekstowej wystarczy bowiem jedynie wstawić link z numerem w znaczniku, np. [LINK5]. Natomiast w wiadomości HTML trzeba to wpisać nie bezpośrednio w tekst, tylko jako odnośnik w znacznikach HTML, np. <a href=”[HTML5]”>. Na szczęście […]
Bezpośredni link do produktów w promocji/wyprzedaży
Z analizy statystyk sklepów internetowych wynika, że jednym z najczęściej klikalnych linków na stronie sklepu jest link do produktów w promocji i wyprzedaży. Warto więc stosować promocje na wybrane produkty i umieszczać taki link w widocznym miejscu w sklepie. We Własnym Sklepie mamy mechanizm, który pozwala umieszczać promowane produkty na dowolnej stronie, wpisie, a nawet […]
Jak zwiększyć sprzedaż przy najmniejszym nakładzie pracy? Efekty po 2 tygodniach.
Po dwóch tygodniach stosowania prostego mailingu z promocją sprzedaży przy najmniejszym nakładzie pracy są już efekty sprzedaży w obu wdrożonych przypadkach. Jest szansa, że ta metoda stanie się coraz bardziej skuteczna. Przy okazji oceny efektów kampanii pokazałem na konsultacji jak czytać statystyki mailingów w autoresponderze. (więcej…)
Lista stron kierujących do wybranych produktów
Jeśli na jednej stronie chcesz wyświetlić listę innych wybranych stron, to możesz to zrobić na przykład na jeden z poniższych sposobów. Utworzenie strony produkty i na niej wyświetlałyby się podstrony Utworzenie kategorii produkty i dodawanie opisów technicznych jako wpisy Włączenie Własnego Sklepu, dodawanie tam produktów, a w przypadku chęci zakupu przekierowanie na dotychczasowy sklep Każdy […]
Podążaj za potrzebami klienta i tego co się sprawdza u innych
Jeśli chcesz mieć takie efekty jakich oczekujesz, musisz robić to co trzeba. Wydaje się, że wiemy już coś jak robić i to wystarczy. Ale jednak ciągle tego nie robimy. A może jednak to co robimy, robimy niewłaściwie? Postanowiłem zainspirować cię do zastanowienia się nad swoim dotychczasowych działaniem. Zastanów się nad swoimi klientami i podglądaj to […]
W jakiej domenie prowadzić bloga?
Jeśli chcesz mieć sklep internetowy i bloga, to możesz je mieć: W osobnych dwóch domenach W różnych poddomenach W tej samej domenie Na tym wideo rozmawiamy o korzyściach i wadach każdego z wariantów. Wynikają z tego różne ciekawe sposoby na marketing. (więcej…)
3 sprawy mające wpływ na pozycjonowanie i sprzedaż
Badaliśmy sytuację sklepu, który ma blog w innej domenie. Szukamy sposobu na lepsze pozycjonowanie i większą sprzedaż. Na wideo znajdziesz informacje o tym: Jak połączyć sklep z blogiem? Jak długie powinny być opisy w sklepie internetowym? Co to są za gwiazdki pojawiające się w wynikach wyszukiwania w Google? (więcej…)
Jak wyłączyć spadające okienko na wybranych stronach?
Spadające okienko na Własnych Stronach może wyświetlać się na 2 sposoby: (więcej…)