Najnowsze

Jeśli zarabiasz na usługach zacznij też sprzedawać poradniki

Jeśli zarabiasz na usługach zacznij też sprzedawać poradniki – czyli o tym jak sprzedawać pliki we Własnym Sklepie

Jeśli świadczysz jakieś usługi, to w internecie, oprócz promocji tych usług, możesz też zarabiać w sposób bardziej pasywny. Wystarczy, że stworzysz poradnik, który jest w stanie pomóc klientom samodzielnie rozwiązać niektóre problemy. Taki poradnik to może być plik tekstowy (najlepiej PDF), ale również nagranie audio lub wideo. Generalnie wszystko co da się stworzyć w postaci […]

Czytaj dalej 0
Wstawianie linków śledzonych w wiadomościach HTML

Wstawianie linków śledzonych w wiadomościach HTML

Przy okazji wyjaśniania co zrobić, kiedy ktoś pisze, że nie otrzymał poradnika, padło pytanie o śledzenie linków w wiadomościach HTML. W wiadomości tekstowej wystarczy bowiem jedynie wstawić link z numerem w znaczniku, np. [LINK5]. Natomiast w wiadomości HTML trzeba to wpisać nie bezpośrednio w tekst, tylko jako odnośnik w znacznikach HTML, np. <a href=”[HTML5]”>. Na szczęście […]

Czytaj dalej 0
Bezpośredni link do produktów w promocji/wyprzedaży

Bezpośredni link do produktów w promocji/wyprzedaży

Z analizy statystyk sklepów internetowych wynika, że jednym z najczęściej klikalnych linków na stronie sklepu jest link do produktów w promocji i wyprzedaży. Warto więc stosować promocje na wybrane produkty i umieszczać taki link w widocznym miejscu w sklepie. We Własnym Sklepie mamy mechanizm, który pozwala umieszczać promowane produkty na dowolnej stronie, wpisie, a nawet […]

Czytaj dalej 0
Jak zwiększyć sprzedaż przy najmniejszym nakładzie pracy? Efekty po 2 tygodniach.

Jak zwiększyć sprzedaż przy najmniejszym nakładzie pracy? Efekty po 2 tygodniach.

Po dwóch tygodniach stosowania prostego mailingu z  promocją sprzedaży przy najmniejszym nakładzie pracy są już efekty sprzedaży w obu wdrożonych przypadkach. Jest szansa, że ta metoda stanie się coraz bardziej skuteczna. Przy okazji oceny efektów kampanii pokazałem na konsultacji jak czytać statystyki mailingów w autoresponderze. (więcej…)

Czytaj dalej 0
Lista stron kierujących do wybranych produktów

Lista stron kierujących do wybranych produktów

Jeśli na jednej stronie chcesz wyświetlić listę innych wybranych stron, to możesz to zrobić na przykład na jeden z poniższych sposobów. Utworzenie strony produkty i na niej wyświetlałyby się podstrony Utworzenie kategorii produkty i dodawanie opisów technicznych jako wpisy Włączenie Własnego Sklepu, dodawanie tam produktów, a w przypadku chęci zakupu przekierowanie na dotychczasowy sklep Każdy […]

Czytaj dalej 0
Podążaj za potrzebami klienta i tego co się sprawdza u innych

Podążaj za potrzebami klienta i tego co się sprawdza u innych

Jeśli chcesz mieć takie efekty jakich oczekujesz, musisz robić to co trzeba. Wydaje się, że wiemy już coś jak robić i to wystarczy. Ale jednak ciągle tego nie robimy. A może jednak to co robimy, robimy niewłaściwie? Postanowiłem zainspirować cię do zastanowienia się nad swoim dotychczasowych działaniem. Zastanów się nad swoimi klientami i podglądaj to […]

Czytaj dalej 0
Długość opisów produktów

3 sprawy mające wpływ na pozycjonowanie i sprzedaż

Badaliśmy sytuację sklepu, który ma blog w innej domenie. Szukamy sposobu na lepsze pozycjonowanie i większą sprzedaż. Na wideo znajdziesz informacje o tym: Jak połączyć sklep z blogiem? Jak długie powinny być opisy w sklepie internetowym? Co to są za gwiazdki pojawiające się w wynikach wyszukiwania w Google? (więcej…)

Czytaj dalej 0

Zaprojektowane przez Klienter.pl

Przejdź do paska narzędzi