Najnowsze
Jak zwiększyć sprzedaż przy najmniejszym nakładzie pracy? Pierwsze efekty.
Oceniamy efekty dwóch działań prostych promocyjnych zwiększania sprzedaży przy najmniejszym nakładzie pracy, jakie wykonaliśmy w ostatnim tygodniu. W jednym przypadku okazało się, że pół godziny pracy nie przyniosło żadnego efektu w postaci sprzedaży, ale w drugim przypadku efekty już były. Warto wiec teraz wyciągnąć wnioski, wprowadzić poprawki i ponowić promocję. Szczegóły jak sprawdzić statystyki i […]
Dlaczego niektóre wpisy wskakują do slajdów?
Domyślnie w Klienterze instalujemy slajdy na głównej stronie. Mogą to być slajdy stałe lub slajdy z wpisów. Jeśli masz u siebie tę drugą metodę, to z niniejszej instrukcji dowiesz się jak sterować tym, które wpisy mają się pojawiać w slajdach. (więcej…)
Jak dodać adres do informacji na Facebooku, żeby zaczęła się wyświetlać mapka?
Na niektórych stronach na Faceboooku wyświetlana jest mapka. Niestety wyświetlenie tej mapki zależy od rodzaju strony jaka została na początku założona. (więcej…)
Jak dodać produkt ze sklepu na dowolną stronę lub wpis?
Połączenie sklepu i stron internetowych w jedno daje ogromne możliwości automatycznego wyświetlania informacji o produktach na przykład na blogi i z blogu na stronach produktów. Na tej instrukcji pokazuję w jaki sposób wstawić odpowiedni shortcode, który wstawi na dowolną stronę lub wpis automatycznie odpowiedni produkt lub produkty. (więcej…)
Kiedy warto robić reklamę w AdWords?
Reklama w Google AdWords jest bardzo dobrym sposobem na pozyskanie ruchu. Ale nie zawsze. Oto kilka punktów, kiedy warto skorzystać z tej formy promocji. Sprawdź czy jesteś gotów, czy też lepiej się najpierw dobrze przygotować, zanim zaczniesz wydawać pieniądze na reklamę. (więcej…)
Analytics w treści strony. Czy klienci przechodzą ze strony do Allegro?
Przy okazji pytania o to, czy można sprawdzić ile osób ze strony przeszło na aukcję na Allegro, pokazałem w jaki ciekawy wizualny sposób można przejrzeć kliknięcia w poszczególne linki na stronie. Oto tzw. Analytics w treści strony. (więcej…)
Jak i gdzie ustawić częstotliwość wyskakującego okienka?
Na Własnych Stronach, jeśli korzystasz z jednego wyskakującego okienka, możesz ustawić kilka parametrów, od których zależeć będzie to, kiedy pojawi się takie okienko: Liczba stron które musi otworzyć użytkownik, zanim zostanie wyświetlony komunikat. Opóźnienie, zanim zostanie wyświetlony komunikat. Czas powtórzenia. Jak korzystać z tych ustawień wyjaśniam na nagraniu z konsultacji. (więcej…)
Sposób na artykuł – ciąg dalszy
Na tym wideo kontynuuję temat sposobu na napisanie artykułu, który potencjalni klienci będą chcieli czytać i który przyciągnie ci dodatkowy ruch na strony. Oto praktyczny warsztat, krok po kroku, jak takie artykuły można stworzyć. (więcej…)
Jak zwiększyć sprzedaż przy najmniejszym nakładzie pracy?
Oto rewelacyjna metoda na szybkie zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym w wersji z niezwykle małym nakładem pracy. Metodę podaję w 6 krótkich punktach poniżej, a szczegóły pokazuję w praktyce na wideo z warsztatu. W ciągu zaledwie godziny realizujemy tam dwa przykłady wdrożenia tej metody w życie. (więcej…)
Gdzie testować skuteczność reklamy AdWords?
Do śledzenia skuteczności reklamy w AdWords mamy do dyspozycji kilka różnych sposobów. Z jednej strony najbardziej polecane jest śledzenie konwersji w Google Analytics. Jednak nie zawsze można z tego łatwo skorzystać. Dlatego bardzo często warto skorzystać z prostych, ale i przejrzystych statystyk wbudowanych bezpośrednio w Google AdWords. Zobacz w jaki sposób sprawdzić za ich pomocą […]