Najnowsze

Jak zwiększyć sprzedaż przy najmniejszym nakładzie pracy?

Jak zwiększyć sprzedaż przy najmniejszym nakładzie pracy? Pierwsze efekty.

Oceniamy efekty dwóch działań prostych promocyjnych zwiększania sprzedaży przy najmniejszym nakładzie pracy, jakie wykonaliśmy w ostatnim tygodniu. W jednym przypadku okazało się, że pół godziny pracy nie przyniosło żadnego efektu w postaci sprzedaży, ale w drugim przypadku efekty już były. Warto wiec teraz wyciągnąć wnioski, wprowadzić poprawki i ponowić promocję. Szczegóły jak sprawdzić statystyki i […]

Czytaj dalej 0
Jak dodać produkt ze sklepu na dowolną stronę lub wpis?

Jak dodać produkt ze sklepu na dowolną stronę lub wpis?

Połączenie sklepu i stron internetowych w jedno daje ogromne możliwości automatycznego wyświetlania informacji o produktach na przykład na blogi i z blogu na stronach produktów. Na tej instrukcji pokazuję w jaki sposób wstawić odpowiedni shortcode, który wstawi na dowolną stronę lub wpis automatycznie odpowiedni produkt lub produkty. (więcej…)

Czytaj dalej 0
Kiedy warto robić reklamę w AdWords?

Kiedy warto robić reklamę w AdWords?

Reklama w Google AdWords jest bardzo dobrym sposobem na pozyskanie ruchu. Ale nie zawsze. Oto kilka punktów, kiedy warto skorzystać z tej formy promocji. Sprawdź czy jesteś gotów, czy też lepiej się najpierw dobrze przygotować, zanim zaczniesz wydawać pieniądze na reklamę. (więcej…)

Czytaj dalej 0
Jak i gdzie ustawić częstotliwość spadającego okienka?

Jak i gdzie ustawić częstotliwość wyskakującego okienka?

Na Własnych Stronach, jeśli korzystasz z jednego wyskakującego okienka, możesz ustawić kilka parametrów, od których zależeć będzie to, kiedy pojawi się takie okienko: Liczba stron które musi otworzyć użytkownik, zanim zostanie wyświetlony komunikat. Opóźnienie, zanim zostanie wyświetlony komunikat. Czas powtórzenia. Jak korzystać z tych ustawień wyjaśniam na nagraniu z konsultacji. (więcej…)

Czytaj dalej 0
Gdzie testować skuteczność reklamy AdWords?

Gdzie testować skuteczność reklamy AdWords?

Do śledzenia skuteczności reklamy w AdWords mamy do dyspozycji kilka różnych sposobów. Z jednej strony najbardziej polecane jest śledzenie konwersji w Google Analytics. Jednak nie zawsze można z tego łatwo skorzystać. Dlatego bardzo często warto skorzystać z prostych, ale i przejrzystych statystyk wbudowanych bezpośrednio w Google AdWords. Zobacz w jaki sposób sprawdzić za ich pomocą […]

Czytaj dalej 0

Zaprojektowane przez Klienter.pl

Przejdź do paska narzędzi