Najnowsze
Jak stworzyć listę mailingową z podziękowaniem za opinie?
Kontynuuję temat zachęcenia do wystawiania opinii w zamian za rabat. Mamy już pierwsze opinie. Możemy wyciągnąć pierwsze wnioski. Warto na przykład zachęcić, a nawet wymusić zaznaczanie też gwiazdek. Musimy też dokończyć cały mechanizm rabat za opinie, czyli wysyłać kupon rabatowy. Na wideo i poniżej pokazuję jak to po kolei zrobić. (więcej…)
Jak często pisać na stronie? Czy ważne są dni i godziny?
Kiedy zaczynasz pisać aby zdobyć ruch na stronę, nie ma znaczenia kiedy piszesz. Ważne jest aby po prostu pisać wystarczająco często. (więcej…)
Pierwsze podsumowanie kampanii w Google AdWords
Kiedy płacisz za reklamę, musisz koniecznie uważnie analizować jej skuteczność i na ją bieżąco poprawiać. Oto przykładowa pierwsza analiza reklamowania się przez kilka dni w Google AdWords. Zobacz co warto sprawdzić i co można poprawić (więcej…)
Wyświetlanie większej liczby opinii
Jeśli na stronie z opiniami wyświetla się tylko część opinii, sprawdź czy nie masz czasem ustawionego limitu liczby wyświetlanych opinii. (więcej…)
Gdzie klienci powinni dodawać opinie o usługach?
Opinie o usługach można zbierać na osobnej stronie z opiniami. Jednak jeżeli do prezentacji oferty wykorzystujesz Własny Sklep, to do opinii warto wykorzystać opinie na stronach produktów. Jak ułatwić ich dodawanie klientom wyjaśniam na tym nagraniu. (więcej…)
Marketing automation
Na tym wideo omówione zostało zagadnienie marketing automation. (więcej…)
Jak poznać opinię o produktach
Na tym wideo przedstawione zostało jak poznać opinię o produktach. (więcej…)
Jak uzyskać duże wyraźne zdjęcia
Na tym wideo przedstawione zostało jak uzyskać duże wyraźne zdjęcia. (więcej…)
Dlaczego kampania marketingowa nie sprzedaje
Na tym wideo omówione zostało dlaczego kampania marketingowa nie sprzedaje. (więcej…)
Google AdWords
Na tym wideo przedstawione zostało gdzie szukać materiałów na temat Google Adwords. (więcej…)