Najnowsze
Dożywotnia reklama w Google AdWords
Pewna firma oferuje reklamę w Google, z możliwością konsultacji i pomocy, również na urządzenia mobilne, z dostępem do statystyk, za kwotę trochę ponad 300 zł. Zapłacone raz, a reklama będzie dożywotnio. Czy to możliwe? (więcej…)
Co się najlepiej sprawdziło w 2016 roku?
Przedstawiam 5 rzeczy, które sprawdziły się najbardziej w ostatnim roku. (więcej…)
Jak określić wymagania, potrzeby i preferencje użytkowników?
Przedstawiam 5 sposobów na zorientowanie się co odwiedzających twoje strony internetowe aktualnie potrzebują. (więcej…)
Hotjar – rejestracja konta
Jeśli otrzymasz od nas powiadomienie o dodaniu w Twojej witrynie śledzenia użytkowników za pomocą Hotjar, kliknij w wiadomości w przycisk “Join Hotjar Now”. (więcej…)
Automatyczne zatwierdzanie płatności z PayPal
Aby otrzymywać w sklepie automatyczne zatwierdzanie płatności z PayPal należy wprowadzić dodatkowe ustawienia w swoim koncie PayPal. Kliknij “Ustawienia konta” (1). Następnie kliknij “Moje narzędzia sprzedaży” (2). W wierszu “Preferencje witryny” (w sekcji “Sprzedaż w Internecie”) kliknij “Zaktualizuj” (3). Na następnej stronie kliknij w “Automatyczny powrót” “Włącz”. Wpisz w pole “Powrotny adres URL” adres strony powrotu, […]
Zmiana podpisu w autoresponderze
(więcej…)
Jak stworzyć i modyfikować witrynę oferującą zapisy na zajęcia, szkolenia, kursy
Czy szkoła tańca potrzebuje sklepu internetowego? Wydaje się, że nie. Chyba, że zamierza sprzedawać jakieś gadżety, stroje lub muzykę (choć to też jest ciekawy pomysł na dodatkowy dochód i budowanie marki). Mechanizm sklepu internetowego można jednak zaadaptować do prezentacji planu zajęć. Kiedy każde zajęcia zamienimy w produkty w sklepie okazuje się, że możemy skorzystać z […]
Tworzenie strony sprzedażowej z tysiącami podobnych produktów
Tworzenie sklepów internetowych z dużą liczbą produktów jest zawsze trudną sprawą. Przede wszystkim zajmuje to bardzo dużo czasu. Takim sklepem też trudno później jest zarządzać. Dla małej firmy jest to naprawdę wyzwanie. Dlatego w takich sytuacjach warto rozważyć rozwiązania, które pozwolą uprościć i przyspieszyć wprowadzanie produktów. Na przykładzie witryny oferującej części do samochodów pokazuję w […]
Co robić kiedy reklama jest już gotowa?
Kiedy reklama Google AdWords jest już gotowa, nie znaczy, że to wystarczy, aby odnosić korzyści z reklamy. Teraz trzeba regularnie je optymalizować. (więcej…)
Dlaczego nie działa kod, czyli dlaczego shortcode nie jest interpretowany poprawnie?
Zdarza się, że kody używane w WordPress, czyli tzw. shorcode’y nie sa wykonywane poprawnie. Jedną z przyczyn może być używanie ich bezpośrednio w edytorze wizualnym z wklejaniem tekstu z innego źródła. (więcej…)