Tworzenie sklepów internetowych z dużą liczbą produktów jest zawsze trudną sprawą. Przede wszystkim zajmuje to bardzo dużo czasu. Takim sklepem też trudno później jest zarządzać. Dla małej firmy jest to naprawdę wyzwanie. Dlatego w takich sytuacjach warto rozważyć rozwiązania, które pozwolą uprościć i przyspieszyć wprowadzanie produktów. Na przykładzie witryny oferującej części do samochodów pokazuję w […]
edycja produktu
Jak zmienić własny sklep, aby zamiast produktów przekierowujących, były produkty z dodaniem do koszyka? Czyli o typach produktów i dodawaniu do kategorii
(więcej…)
Co zrobić jeśli w edytorze nie ma możliwości wyboru wielkości nagłówków i zmiany koloru czcionki?
Z pasku narzędzi w opisach przedmiotu również znikła możliwość zmiany wielkości liter oraz koloru tekstu? W opisie przedmiotu znikło okienko za pomocą którego można było wklejać tekst w opis przedmiotu? Oto co wystarczy zrobić. (więcej…)
Jakie ustawienia wprowadzić w sklepie, żeby nie pojawiała się opcja wyboru wysyłki?
Większość sprzedaży w internecie dolicza dodatkowo koszty wysyłki. Możesz jednak zrobić u siebie inaczej i doliczyć koszty wysyłki do ceny produktu. Czasem może to być ciekawa strategia przewagi konkurencyjnej. Jeśli wszystkie twoje produkty mają być bez dodatkowych kosztów wysyłki, to w sklepie wystarczy, że ustawisz zerowe koszty wysyłki. Może to na przykład ustawić tylko dla […]