(więcej…)
Google AdWords
Jakie efekty daje reklama w Zakupy Google?
W tym materiale wideo zostały zweryfikowane, na konkretnym przykładzie efekty płynące z korzystania z reklam poprzez Zakupy Google. (więcej…)
Jeśli nie ma konwersji w AdWords na zapisywania
Materiał wideo zawiera instrukcję, co należy zrobić, jeśli nie mamy konwersji w AdWords na zapisywana? (więcej…)
Co robić, gdy reklama Google AdWords nie konwertuje?
W tym materiale wideo zostały przedstawione sposoby na poradzenie sobie w sytuacji, gdy reklama Google AdWords nie konwertuje. W rzeczowy i konkretny sposób zostało przedstwaionych kilka działań, które należy podjąć, by zmienić taki stan rzeczy. (więcej…)
Jak w odpowiedni sposób ustawić konwersje w Google AdWords?
W tym materiale wideo opisany został sposób na poprawne skonfigurowanie konwersji w Google AdWords na konkretnym przykładzie u jednego z klientów. (więcej…)
Co zrobić, gdy reklama nie konwertuje?
Na tym wideo przedstawiony został sposób poradzenia sobie z przypadkiem, gdy nasza reklama Google AdWords nie konwertuje się. Rozwiązaniem tego problemu jest stworzenie kilku stron docelowych, dotyczących danego problemu i promowanie ich w osobnych reklamach AdWords. (więcej…)
Zanim uruchomisz wyświetlanie reklam Google AdWords
To nagranie wideo przedstawia, co należy zrobić przed przystąpieniem do uruchomienia wyświetlania reklam w Google AdWords, czyli jakie kroki należy podjąć i jak w odpowiedni sposób skonfigurować kampanię, którą chcemy włączyć. (więcej…)
Nowa forma reklamy produktów: Google Merchant Center
Swoje produkty możesz reklamować w Google nie tylko za pomocą projektowanych przez siebie reklam, ale teraz również w formie prezentacji konkretnych modeli ze zdjęciem i ceną. Dzięki wprowadzonemu do Polski w 2013 roku Google Merchant Center możesz zintegrować swój sklep internetowy z reklamami AdWords w wynikach wyszukiwania, z wyszukiwarką Google dla e-sklepów, z Zakupami Google […]