Oto jak wyliczyć wskaźnik konwersji.
Google Analytics
Wskażniki świadomości marki
Oto w jaki sposób za pomoca statystyk można sprawdzić na ile Twoja marka jest popularna.
Jak sprawdzić czy reklama AdWords się opłaca?
Sprawdzanie czy reklama się opłaca trzeba regularnie robić. Nigdy nie możesz zakładać, że reklama zawsze będzie się opłacać. (więcej…)
Jak określić wymagania, potrzeby i preferencje użytkowników?
Przedstawiam 5 sposobów na zorientowanie się co odwiedzających twoje strony internetowe aktualnie potrzebują. (więcej…)
Jak wykonać analizę poprawy wielkości i skuteczności sprzedaży?
Napisany przez Mirek Szmajda Dnia 20 sierpnia 2015 w Google Analytics, MARKETING OGÓLNIE, Pozycjonowanie, Zwiększanie sprzedaży
Co jakiś czas analizujemy strony użytkowników Klientera. Przedstawiamy sposób w jaki to robimy i jak możesz też zrobić to we własnym zakresie. (więcej…)
Raport zawartości witryny – jakie można wyciągnąć z niego wnioski?
(więcej…)
Jak śledzić przejścia z zewnętrznego bloga na sklep?
(więcej…)
Test porównawczy z innymi podobnymi witrynami
(więcej…)
Porównanie konwersji na różnych stronach Klientera
(więcej…)