Pokażę jak stworzyć formularz pobrania poradnika, który będzie uzupełniony dodatkowym wyborem, który pozwoli lepiej określić grupę docelową. (więcej…)

Pokażę jak stworzyć formularz pobrania poradnika, który będzie uzupełniony dodatkowym wyborem, który pozwoli lepiej określić grupę docelową. (więcej…)
Na blogu opublikowałem nagranie wyjaśniające jak różne cele mają różne rodzaje stron internetowych. Wszyscy powinniśmy mieć różne strony do różnych celów, tak jak w domu mamy różne meble do różnych zastosowań. Warto więc czasem przyjrzeć się naszym stronom, czy na pewno one są tak zaprojektowane, że realizują cele, które powinny spełniać. Zróbmy więc taką przykładową […]
Przedstawiam 5 rzeczy, które sprawdziły się najbardziej w ostatnim roku. (więcej…)
Przedstawiam 5 sposobów na zorientowanie się co odwiedzających twoje strony internetowe aktualnie potrzebują. (więcej…)
Jeśli otrzymasz od nas powiadomienie o dodaniu w Twojej witrynie śledzenia użytkowników za pomocą Hotjar, kliknij w wiadomości w przycisk “Join Hotjar Now”. (więcej…)
Aby otrzymywać w sklepie automatyczne zatwierdzanie płatności z PayPal należy wprowadzić dodatkowe ustawienia w swoim koncie PayPal. Kliknij “Ustawienia konta” (1). Następnie kliknij “Moje narzędzia sprzedaży” (2). W wierszu “Preferencje witryny” (w sekcji “Sprzedaż w Internecie”) kliknij “Zaktualizuj” (3). Na następnej stronie kliknij w “Automatyczny powrót” “Włącz”. Wpisz w pole “Powrotny adres URL” adres strony powrotu, […]
(więcej…)
Czy szkoła tańca potrzebuje sklepu internetowego? Wydaje się, że nie. Chyba, że zamierza sprzedawać jakieś gadżety, stroje lub muzykę (choć to też jest ciekawy pomysł na dodatkowy dochód i budowanie marki). Mechanizm sklepu internetowego można jednak zaadaptować do prezentacji planu zajęć. Kiedy każde zajęcia zamienimy w produkty w sklepie okazuje się, że możemy skorzystać z […]
Tworzenie sklepów internetowych z dużą liczbą produktów jest zawsze trudną sprawą. Przede wszystkim zajmuje to bardzo dużo czasu. Takim sklepem też trudno później jest zarządzać. Dla małej firmy jest to naprawdę wyzwanie. Dlatego w takich sytuacjach warto rozważyć rozwiązania, które pozwolą uprościć i przyspieszyć wprowadzanie produktów. Na przykładzie witryny oferującej części do samochodów pokazuję w […]
Kiedy reklama Google AdWords jest już gotowa, nie znaczy, że to wystarczy, aby odnosić korzyści z reklamy. Teraz trzeba regularnie je optymalizować. (więcej…)
P | W | Ś | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
« paź | ||||||
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |