Pokażę jak stworzyć formularz pobrania poradnika, który będzie uzupełniony dodatkowym wyborem, który pozwoli lepiej określić grupę docelową. (więcej…)
Nowości!
Analiza stron internetowych pod kątem celów witryny oferującej usługi
Na blogu opublikowałem nagranie wyjaśniające jak różne cele mają różne rodzaje stron internetowych. Wszyscy powinniśmy mieć różne strony do różnych celów, tak jak w domu mamy różne meble do różnych zastosowań. Warto więc czasem przyjrzeć się naszym stronom, czy na pewno one są tak zaprojektowane, że realizują cele, które powinny spełniać. Zróbmy więc taką przykładową […]
Co się najlepiej sprawdziło w 2016 roku?
Przedstawiam 5 rzeczy, które sprawdziły się najbardziej w ostatnim roku. (więcej…)
Jak określić wymagania, potrzeby i preferencje użytkowników?
Przedstawiam 5 sposobów na zorientowanie się co odwiedzających twoje strony internetowe aktualnie potrzebują. (więcej…)
Hotjar – rejestracja konta
Jeśli otrzymasz od nas powiadomienie o dodaniu w Twojej witrynie śledzenia użytkowników za pomocą Hotjar, kliknij w wiadomości w przycisk “Join Hotjar Now”. (więcej…)
Automatyczne zatwierdzanie płatności z PayPal
Aby otrzymywać w sklepie automatyczne zatwierdzanie płatności z PayPal należy wprowadzić dodatkowe ustawienia w swoim koncie PayPal. Kliknij “Ustawienia konta” (1). Następnie kliknij “Moje narzędzia sprzedaży” (2). W wierszu “Preferencje witryny” (w sekcji “Sprzedaż w Internecie”) kliknij “Zaktualizuj” (3). Na następnej stronie kliknij w “Automatyczny powrót” “Włącz”. Wpisz w pole “Powrotny adres URL” adres strony powrotu, […]
Zmiana podpisu w autoresponderze
(więcej…)
Jak stworzyć i modyfikować witrynę oferującą zapisy na zajęcia, szkolenia, kursy
Czy szkoła tańca potrzebuje sklepu internetowego? Wydaje się, że nie. Chyba, że zamierza sprzedawać jakieś gadżety, stroje lub muzykę (choć to też jest ciekawy pomysł na dodatkowy dochód i budowanie marki). Mechanizm sklepu internetowego można jednak zaadaptować do prezentacji planu zajęć. Kiedy każde zajęcia zamienimy w produkty w sklepie okazuje się, że możemy skorzystać z […]
Tworzenie strony sprzedażowej z tysiącami podobnych produktów
Tworzenie sklepów internetowych z dużą liczbą produktów jest zawsze trudną sprawą. Przede wszystkim zajmuje to bardzo dużo czasu. Takim sklepem też trudno później jest zarządzać. Dla małej firmy jest to naprawdę wyzwanie. Dlatego w takich sytuacjach warto rozważyć rozwiązania, które pozwolą uprościć i przyspieszyć wprowadzanie produktów. Na przykładzie witryny oferującej części do samochodów pokazuję w […]
Co robić kiedy reklama jest już gotowa?
Kiedy reklama Google AdWords jest już gotowa, nie znaczy, że to wystarczy, aby odnosić korzyści z reklamy. Teraz trzeba regularnie je optymalizować. (więcej…)