Zdarza się, że kody używane w WordPress, czyli tzw. shorcode’y nie sa wykonywane poprawnie. Jedną z przyczyn może być używanie ich bezpośrednio w edytorze wizualnym z wklejaniem tekstu z innego źródła. (więcej…)
Nowości!
Podział w sklepie na kategorie
W sklepie internetowym podział na kategorie przydaje się szczególnie wtedy, kiedy masz dużą liczbę produków. Jak ustawić wyświetlanie kategorii w sklepie wyjaśniam na nagraniu. (więcej…)
Automatyczne maile, które nie pozwolą zapomnieć o Twoim sklepie
Gorąco polecam jedną z najmniej pracochłonnych metod na utrzymanie kontaktu z klientem nawet przez wiele lat. (więcej…)
Jak wykonać analizę poprawy wielkości i skuteczności sprzedaży?
Co jakiś czas analizujemy strony użytkowników Klientera. Przedstawiamy sposób w jaki to robimy i jak możesz też zrobić to we własnym zakresie. (więcej…)
Przebudowa strony głównej – strona z wideo
Jeśli myślisz o umieszczeniu na stronie głównej swojej witryny filmu, obejrzyj to nagranie. (więcej…)
Czy na blogu mogą być skróty artykułów, a nie całe?
Aby były skróty artykułów nalezy we wpisach wprowadzić znacznij “Czytaj dalej”. (więcej…)
Zapisywanie na autoresponder za pomocą formularza wysyłającego maile
Na autoresponder można zapisywać się przez formularz, a także przez wysłanie emaila. Na tym nagraniu pokazuję w jaki sposób uruchomić tę drugą możliwość. Przy okazji pokazuję jak można to wykorzystać do zapisywania na autoresponder osoby wypełniające nowy mechanizm formularzy, który mamy w Klienterze. (więcej…)
Jak zmienić miejsce i sposób wyświetlania taksonomii?
Jeśli chcesz zmienić miejsce wyświetlania tagów lub kategorii, np. z paska bocznego (boczny sidebar) do paska dolnego (dolny sidebar, sidebar w stopce), możesz to zrobić w bardzo prosty sposób. Przy okazji możesz też zmienić sposób jego wyświetlania. (więcej…)
Na co trzeba uważać przy reorganizacji strony?
Czy wiesz, że reorganizacja strony może pociągać za sobą poważne konsekwencje w pozycjonowaniu, a tym samym w ruchu który masz na swoich stronach? Tym razem zajmiemy się kwestią zmian na stronie głównej i tym czy takie zmiany mają jakiś wpływ na ruch na stronie. Podyskutujemy również o tym jak mozna zmieniać stronę główną i jakie […]
Jak promować firmę lokalną w Google?
Firmy działające na jakimś określonym obszarze, czyli takie gdzie dla klientów jest bardzo wazne, gdzie znajduje się siedziba firmy, koniecznie powinny uwzględniac w swojej promocji wszelkie formy widoczności na tych obszarach. W internecie oznacza to między innymi widoczność w lokalnych wynikach wyszukiwania Google oraz na mapach Google. Przedstawiam co ma wpływ na to, że ta […]