W aktualnej wersji Klientera każdy klient sklepu, którego zamówienie uzyska status “Zakończony” otrzymuje automatycznie wiadomość email z prośbą o opinie o zakupionych produktach. (więcej…)
opinie produktów
3 sprawy mające wpływ na pozycjonowanie i sprzedaż
Badaliśmy sytuację sklepu, który ma blog w innej domenie. Szukamy sposobu na lepsze pozycjonowanie i większą sprzedaż. Na wideo znajdziesz informacje o tym: Jak połączyć sklep z blogiem? Jak długie powinny być opisy w sklepie internetowym? Co to są za gwiazdki pojawiające się w wynikach wyszukiwania w Google? (więcej…)
Jak stworzyć listę mailingową z podziękowaniem za opinie?
Kontynuuję temat zachęcenia do wystawiania opinii w zamian za rabat. Mamy już pierwsze opinie. Możemy wyciągnąć pierwsze wnioski. Warto na przykład zachęcić, a nawet wymusić zaznaczanie też gwiazdek. Musimy też dokończyć cały mechanizm rabat za opinie, czyli wysyłać kupon rabatowy. Na wideo i poniżej pokazuję jak to po kolei zrobić. (więcej…)