(więcej…)
reklama AdWords
Jak zaakceptować naszą pomoc w zarządzaniu Twoimi reklamami AdWords?
Jeśli wysłałeś już do nas identyfikator swojego konta Google AdWords, to możemy pomóc Ci w zarządzaniu reklamami. W tym celu musisz zatwierdzić zgodę na mianowanie nas menadżerami swojego konta Google AdWords. (więcej…)
Jak w odpowiedni sposób ustawić konwersje w Google AdWords?
W tym materiale wideo opisany został sposób na poprawne skonfigurowanie konwersji w Google AdWords na konkretnym przykładzie u jednego z klientów. (więcej…)
Co zrobić, gdy reklama nie konwertuje?
Na tym wideo przedstawiony został sposób poradzenia sobie z przypadkiem, gdy nasza reklama Google AdWords nie konwertuje się. Rozwiązaniem tego problemu jest stworzenie kilku stron docelowych, dotyczących danego problemu i promowanie ich w osobnych reklamach AdWords. (więcej…)
Kiedy warto robić reklamę w AdWords?
Reklama w Google AdWords jest bardzo dobrym sposobem na pozyskanie ruchu. Ale nie zawsze. Oto kilka punktów, kiedy warto skorzystać z tej formy promocji. Sprawdź czy jesteś gotów, czy też lepiej się najpierw dobrze przygotować, zanim zaczniesz wydawać pieniądze na reklamę. (więcej…)
Gdzie testować skuteczność reklamy AdWords?
Do śledzenia skuteczności reklamy w AdWords mamy do dyspozycji kilka różnych sposobów. Z jednej strony najbardziej polecane jest śledzenie konwersji w Google Analytics. Jednak nie zawsze można z tego łatwo skorzystać. Dlatego bardzo często warto skorzystać z prostych, ale i przejrzystych statystyk wbudowanych bezpośrednio w Google AdWords. Zobacz w jaki sposób sprawdzić za ich pomocą […]
Jak testować skuteczność reklamy AdWords?
Reklamowanie się w Google AdWords ma sens tylko wtedy, kiedy twoje zyski ze sprzedaży tego co reklamujesz są większe niż wydatki na tę reklamę. Wydaje się to oczywiste, ale trudniejsze już do policzenia. Przedstawiam więc sposób jak krok po kroku sprawdzić i obliczyć: ile wydano na reklamę? ile sprzedano z reklamy AdWords? jaka jest łączna […]
Pierwsze podsumowanie kampanii w Google AdWords
Kiedy płacisz za reklamę, musisz koniecznie uważnie analizować jej skuteczność i na ją bieżąco poprawiać. Oto przykładowa pierwsza analiza reklamowania się przez kilka dni w Google AdWords. Zobacz co warto sprawdzić i co można poprawić (więcej…)