Po dwóch tygodniach stosowania prostego mailingu z promocją sprzedaży przy najmniejszym nakładzie pracy są już efekty sprzedaży w obu wdrożonych przypadkach. Jest szansa, że ta metoda stanie się coraz bardziej skuteczna. Przy okazji oceny efektów kampanii pokazałem na konsultacji jak czytać statystyki mailingów w autoresponderze. (więcej…)
zwiększenie sprzedaży w sklepie
Jak zwiększyć sprzedaż przy najmniejszym nakładzie pracy? Pierwsze efekty.
Oceniamy efekty dwóch działań prostych promocyjnych zwiększania sprzedaży przy najmniejszym nakładzie pracy, jakie wykonaliśmy w ostatnim tygodniu. W jednym przypadku okazało się, że pół godziny pracy nie przyniosło żadnego efektu w postaci sprzedaży, ale w drugim przypadku efekty już były. Warto wiec teraz wyciągnąć wnioski, wprowadzić poprawki i ponowić promocję. Szczegóły jak sprawdzić statystyki i […]
Jak zwiększyć sprzedaż przy najmniejszym nakładzie pracy?
Oto rewelacyjna metoda na szybkie zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym w wersji z niezwykle małym nakładem pracy. Metodę podaję w 6 krótkich punktach poniżej, a szczegóły pokazuję w praktyce na wideo z warsztatu. W ciągu zaledwie godziny realizujemy tam dwa przykłady wdrożenia tej metody w życie. (więcej…)